קולקציית העגילים המנצחת של פנדורה

אין כמו עגיל להעצים את המראה ואם אתן מחפשות עגילים המשלבים בין אופנתיות לאיכות – העגילים של פנדורה הן בדיוק מה שחיפשתן לענוד. חברת התכשיטים המובילה לא מפסיקה לחדש את נבחרת העגילים עם עיצובים מרשימים במגוון סגנונות מחומרים משובחים וכל שצריך זה רק לבחור. לפי הטרנד, העונתיות, ההתאמה לבגדים או ליתר התכשיטים או פשוט החשק. אילו סוגי עגילים תגלו בפנדורה ואיך תפיקו את המקסימום מהלוק הנחשק?

צמודים אליך או תלויים בך?


הבחירה בעגיל היא העדפה אישית או חיבור נכון להופעה המבוקשת. בשלב הראשון החליטי איזה סוג עגיל תרצי – האם זה יהיה עגיל צמוד לאוזן או עגיל תלוי. עגילים צמודים מתאימים מאוד למי שאוהבת לאסוף את שערה או לבעלות שיער קצר יחסית או מי שמשתמשת בסרט או קשת לשיער כך שהאוזניים חשופות. עגילים ארוכים יותר מגיעים כעגיל ארוך תלוי או כעגילי חישוק כאשר בסוג זה אין ספק שהגודל משחק תפקיד חשוב. העגילים בולטים מאוד ונראים גם במתכונת של שיער פזור. כמובן שיש מי שנוח להן יותר להסתובב עם עגילים צמודים בעוד אחרות אוהבות את האפקט המרחף של עגילים ארוכים.

סוד החומר


אין ספק שיש חשיבות רבה לחומר מהם עשויים העגילים. כסף סטרלינג נחשב לבחירה האולטימטיבית וחוזר במגוון דגמים בקולקציית עגילי פנדורה. זהו חומר סופר איכותי, עמיד ובעל תכונות של ברק הנשמרות לאורך זמן. אפשר למצוא עגילים מכסף סטרלינג יחד עם שיבוץ של זירקוניה. אפשר גם למצוא שילובים בין כסף לזהב, כשזהב נחשבת למתכת היוקרתית ביותר ובעלת מאפיינים מרשימים כמו עמידות גבוהה, חומר היפאולרגני טבעי שמתאים גם לבעלות עור רגיש. ציפוי זהב אף הוא מעשיר את המראה של העגיל ומוסיף לייחודיות ולאיכות הגבוהה שלו.
שימו לב שבחירת העגיל תלויה גם באם אתן מעדיפות עגילים בגימור מבריק או מאט ואילו שיבוצים יעטרו את העגיל ויעניקו לו מרקם מרהיב ויוצא דופן.

נפלאות האלמנט


העגילים מרגשים כל פעם מחדש עם אלמנטים ומוטיבים שמתכתבים עם עולמות תוכן שונים מעלים ופרחים בהשראת עולם הטבע דרך עיצובים רומנטיים כמו לבבות ואפקט של תחרה, עגילים של מוטיבים מלכותיים כמו כתר ועגילים בעיצוב עם קריצה הומוריסטית, עגילים שמתחברים לתקופות שונות כמו עגילי וינטאג'. יש עגילים טרנדיים שהם תוצר של עונתיות ואחרים נחשבים לעגילים קלאסיים ועל זמניים שעומדים במבחן הזמן כמו עגילי הטיפה ועגילי פפיון.

ביחד או לחוד


העגיל הוא שחקן משמעותי בכל הופעה ואין ספק שבבחירת עגיל יש חשיבות גם לתכשיטים המתמזגים ביחד עמו או לבגדים הנלבשים. ניתן לבחור עגיל שהוא חלק מהסט או תכשיטים המתכתבים עם עולם התוכן של העגיל – כמו למשל, תכשיטים בהשראת הטבע או בשיבוץ אבנים זהות או להפך, להדגיש עגיל מסוים על רקע התכשיטים הנבחרים. להופעה קלאסית אפשר לבחור עגילים קלאסיים ולהופעה מודרנית עגילים מודרניים או לייצר ניגוד מעניין בין הגוון של הבגד לצבע של התכשיט או בין הסגנון של הבגד לסגנון של העגיל. אם מחפשים להדגיש במיוחד את העגיל אפשר לבחור עגיל עתיר שיבוצים או עגיל חישוק גדול ואם מעוניינים במראה סולידי, אפשר ללכת על עגילים צמודים באלמנט עדין כמו קשר ייחודי או פרח כלשהו.

תמיד כדאי לברר את חומר הגלם של העגיל ואת המידות שלו וכמובן להתייחס גם למחיר ומבצעים מיוחדים. ניתן ליהנות באתר פנדורה ממגוון מבצעים וכן מהזמנה אונליין של העגילים האהובים. כי יש דברים ששווה לחכות בשבילם…

מה היה לנו עד עכשיו

גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »
לחות לפנים

טיפים ותכשירים שיגנו עליכם מנזקי השמש

החום של השמש על העור יכול להיות ממריץ, אבל ההשלכות של חשיפה מופרזת לקרינת השמש יכולות להיות מרחיקות לכת. מהזדקנות מוקדמת ועד לסיכונים בריאותיים חמורים, אין לזלזל בהשפעות שיש לקרינת השמש על הפנים והגוף. עם זאת, עם הטיפים וההכנות הנכונות, תוכלו ליהנות מהשמש בבטחה ולהגן על עצמכם מהשפעותיה המזיקות.

לקריאת המאמר »