החלקת שיער באמצעות בוטולינום טוקסין

עד לאחרונה טיפולי בוטולינום טוקסין היו מיועדים אך ורק עבור אלו שהיו מעוניינים ליהנות ממראה פנים צעיר יותר גם בגיל מבוגר.

עם זאת, לאחרונה אנחנו עדים לכך שיש לחומר המיוחד הזה שימושים נוספים וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת מדובר על בוטולינום טוקסין לשיער. מן הסתם החדרת הבוטולינום טוקסין לשיער לא מבוצעת בהזרקה כמו שנהוג להחדיר אותו לעור הפנים (כמו איזורי הצוואר, מצח ועוד) אלא על ידי עיסוי שלו לתוך השיער.

הבוטולינום טוקסין מאפשר להחדיר לכל שערה ושערה משיערות הקרקפת חלבונים מזינים, נוגדי חמצון ומינרלים שחיוניים לבריאות השיער. בנוסף, בעזרת הבוטולינום טוקסין שמיועד לשימוש בשיער ניתן להחדיר לעומק השערה בקלות וביעילות חומרי מרפא ומסנני קרינה להגנה טבעית מפני קרינת השמש.

עבור מי מיועד הבוטולינום טוקסין לשיער?

השיטה החדשה מיועדת עבור אלו שמעוניינים להחליק את השיער שלהם אך מפחדים מהסכנות הכרוכות בהחלקת שיער ברזילאית שכידוע אינה בריאותית במיוחד בלשון המעטה לשערות.

מדובר על סוג מסוים של החלקה עדינה יחסית שגם אלו שסובלות משיער יבש או פגום יכולות ליהנות ממנה. בניגוד לתכשירים אחרים לשיער, הבוטולינום טוקסין לא מכיל חומרים משמרים ולכן בטוח לחלוטין לשימוש גם למשך שנים.

הטיפול מומלץ במיוחד עבור נשים ששיערן נעשה מתולתל או גלי במהלך השנים לאחר הלידות, שמעוניינות לחזור למראה הטבעי שלהן וכן מומלץ גם עבור נשים עם שיער חלק באופן טבעי, שסובל מיובש ומנזקים מצטברים בעקבות שימוש בכימיקלים, צבע לשיער ובעקבות חשיפה ממושכת לאור השמש.

כיצד מתבצע התהליך?

התהליך כולו אורך בין שעתיים לשלוש שעות ומורכב משלושה שלבים מרכזיים להלן:

  • שלב החפיפה – השלב הראשון בתהליך החדרת הבוטולינום טוקסין לשיער הוא שלב החפיפה. בשלב זה עושים שימוש בשמפו משקם שתפקידו להסיר מהשיער את כל החומרים שדבקו בו מטיפולים קודמים על מנת לטהר אותו ולהכין אותו לטיפול הבוטולינום טוקסין. אין לדלג על שלב זה שכן הוא חיוני להצלחת הטיפול.
  • שלב החדרת הפורמולה – לאחר שלב החפיפה מגיע השלב של החדרת הבוטולינום טוקסין לשיער. את הבוטולינום טוקסין מעסים לתוך השיער ולקרקפת עד שהחומר מצפה את כל השערות החל מהשורשים שלהן ועד לקצוות השערות. את הפורמולה של הבוטולינום טוקסין יש להניח על השיער למשך של שלושת רבעי שעה לספיגה מלאה ואיכותית.
  • שלב החפיפה והעיצוב – בשלב האחרון חופפים שוב את הראש על מנת להסיר את עודפי הפורמולה מהשיער ומעצבים את השיער לפי רצון הלקוחה באמצעות פן או מחליק קרמי.

התוצאות של הטיפול יישארו בשטח למשך זמן רב שיכול להיות בין ארבעה חודשים לחצי שנה. עוד באותו היום ניתן להתנהג עם השיער כרגיל וכמובן שגם ניתן לחפוף אותו בבית ללא חשש. יש לציין שישנם מכונים ומספרות שמנהלים את התהליך באופן מעט שונה מבחינת פרקי הזמן אך באופן כללי זהו השלד של התהליך.

היתרונות והחסרונות של בוטולינום טוקסין לשיער

היתרונות של בוטולינום טוקסין לשיער הם שמדובר על טיפול חד פעמי שמסוגל לספק תוצאות לטווח ארוך, הם באים לידי ביטוי בחיסכון אדיר של זמן ובאפשרות לצאת מהבית עם שיער רטוב מבלי לייבש אותו זמן רב.

בנוסף לכך, היתרון המרכזי של הבוטולינום טוקסין לשיער הוא שלא זו בלבד שהוא מעניק טיפול קוסמטי לשיער אלא שהוא גם מחייה אותו ומחדיר אליו חומרי הזנה טבעיים שמביאים לשיקום של השיער גם במקרים שבהם השיער יבש מאוד ופגוע מאוד.

התחזוקה לאחר הטיפול פשוטה ומינימאלית ובמידה ובשלב מסוים מתעורר הצורך ביצירה של תלתלים, אין שום בעיה, ניתן לייצר תלתלים באופן מלאכותי וחד פעמי ולאחר החפיפה השיער חוזר להיות חלק.

החיסרון היחיד של הטיפול בבוטולינום טוקסין הוא שנכון להיום אין עדיין הרבה אנשי מקצוע שמיומנים בעבודה איתו ולכן ישנה חשיבות עליונה לבחור אך ורק באיש מקצוע שמחזיק במוניטין ובניסיון בתחום. באופן כללי מומלץ לבקש לקבל המלצות מלקוחות קודמים לפני שבוחרים את איש המקצוע שיעניק לכם את הטיפול הספציפי הזה.

ראו גם:
הזרקת בוטולינום טוקסין להרמת גבות