בחירת קליניקה מקצועית להשתלת שיער בטורקיה

החלום של שיער שופע הפך כבר מזמן למציאות היום יומית של גברים רבים. הם מגיעים ממדינות שונות לטורקיה כדי לבצע הליך של השתלת שיער.

ישראלים רבים הצטרפו לטרנד הזה ואפשר לראות רבים מהם בשדות התעופה באיסטנבול.

מכון רפואי מהשורה הראשונה

ההיצע הנרחב של הקליניקות הפועלות בטורקיה מקשה על הבחירה של המכון המתאים ביותר להשתלת שיער. חשוב להקפיד על כמה כללים מהותיים וכך לבחור מכון רפואי מהשורה הראשונה שיוביל להצלחה מובטחת.

מומלץ לבדוק חוות דעת של מי שכבר ביצע הליך השתלת שיער ולקרוא את החוויות ואת המסקנות שלו מהתהליך שעבר, מרמת המקצועיות של הרופא והקליניקה ומכל הטיפול סביב ההשתלה.

הקליניקה המובילה באיסטנבול

ד"ר אוזגה ארגון הוא רופא מומחה שעסק שנים ברפואה צבאית כך שנחשף לאין ספור תחומים רפואיים במסגרת תפקידו, בנוסף לכך הוא שימש שנים רבות כמנתח פלסטי. השילוב של הידע הרב והניסיון הפרקטי כמנתח פלסטי סלל את דרכו לשיטת עבודה ייחודית בתחום השתלות השיער אשר בנויה עבור כל אדם באופן אישי ולכן ההצלחה היא גבוהה מאד.

הנקודה החשובה ביותר היא לבחור בקליניקה מקצועית כמו זו של ד"ר אוזגה ארגון אשר בה הוא מטפל באופן אישי בכל מטופל. הוא זה שבוחן את מבנה הקרקפת ואת כיווני הצמיחה ועל פי מידע זה מחליט מהי השתלת השיער המתאימה ביותר לאדם זה. ההתאמה המיטבית היא זו שיוצרת בסופו של דבר את אחוזי ההצלחה הגדולים.

השתלת השיער עצמה מתבצעת בקליניקה הממוקמת בתוך בית החולים וזאת כדי להיות ערוכים למצב חריג שהחולה לא יחוש בטוב במהלך ההשתלה ויהיה צורך בהגעתו של רופא מהמיון כדי שיבדוק אותו ויאשר או לא יאשר את המשך התהליך.

הליך השתלת השיער

לפני ההשתלה בפועל, ד"ר אוזגה ארגון בוחן במיקרוסקופ את טיבם של זקיקי השיער ואם מדובר בזקיקים בטיב מעולה בעלי מסוגלות לצמיחה בנקודות אחרות ברחבי הראש, מתחיל הליך ההשתלה. הרופא שהוא בעל מיומנות רבה וניסיון רב שנים, מבצע את השתלת הזקיקים באופן אישי. בהליך זה מחדירים בין 5.000-4.000 זקיקי שיער כך שהראש כולו מכוסה בצמיחה עתידית צפופה של שיערות.

בקליניקות אחרות בעיר מבצעים את העבודה טכנאים, אחים ואחיות סיעודיים ולא הרופאים בעצמם. מדובר בבעיה כללית נפוצה ומסוכנת כיוון שאין להם את הידע והניסיון והם מבצעים זאת באופן טכני. השתלת שיער נחשבת כפעולה כירורגית ולכן רק מי שלמד רפואה והתמחה בכך, הוא בעל יכולת לבצע את הפעולות הנדרשות באופן מושלם תוך שמירה קפדנית על בריאותו של המטופל מתוך האחריות הרפואית של הקליניקה.

תוצאות של השתלת השיער

כמה חודשים לאחר השתלת השיער מתחילה צמיחה במיקומים השונים ולאחר שמונה חודשים מדובר בצמיחה מלאה שופעת וזהה בכל רחבי הקרקפת.

מה היה לנו עד עכשיו

גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »
לחות לפנים

טיפים ותכשירים שיגנו עליכם מנזקי השמש

החום של השמש על העור יכול להיות ממריץ, אבל ההשלכות של חשיפה מופרזת לקרינת השמש יכולות להיות מרחיקות לכת. מהזדקנות מוקדמת ועד לסיכונים בריאותיים חמורים, אין לזלזל בהשפעות שיש לקרינת השמש על הפנים והגוף. עם זאת, עם הטיפים וההכנות הנכונות, תוכלו ליהנות מהשמש בבטחה ולהגן על עצמכם מהשפעותיה המזיקות.

לקריאת המאמר »