האם ניתן להשתיל שיניים ביום אחד בלבד?

ישנם לא מעט פרסומים של מרפאות שיניים המבטיחות השתלת שיניים ביום אחד. מצד אחד, נשמע כמו הבטחה שקרית שנועדה למשוך לקוחות נואשים שרוצים לחזור לשגרת החיים שלהם ומצד שני, במידה ויש אמת בפרסום, מדובר בטיפול מדהים מכיוון שהשתלת שיניים בכל הפה יכולה להתפרס על פני מספר חודשים ולעיתים על פני יותר משנה. אז האם ניתן להשתיל שיניים ביום אחד בלבד? התשובה היא כן ואפילו יש יותר משיטה אחת.

אילו שיטות קיימות להשתלת שיניים ביום אחד?

למעשה, יש יותר משיטה אחת להשתיל שיניים ביום אחד אך נתייחס לשתיים ה"נפוצות ביותר". למה נפוצות במירכאות? מדובר בשתי שיטות שלא כל רופאי השיניים מכירים ובטח שלא הרבה מבצעים אותן. אז על אילו שיטות מדובר?

השתלה בזאלית: השתלה מיוחדת שבה מחדירים את השתלים אל עצם הלסת במקום על העצם עליה יושבות השיניים בדרך כלל. שיטה זו אינה מיועדת לכולם אלא בעיקר לאנשים הסובלים ממחסור בעצם- מחלה שבה נפח העצם האולוואולרית שעליה השיניים יושבות, קטן מדי על מנת להשתיל עליו שתלים ולכן עצם הלסת מהווה תחליף. השתלת השיניים הזמניות נעשית ביום אחד בזכות מחשב שבעזרתו ניתן לבצע השתלה וירטואלית שבה הרופא יכול:

  • לראות בצורה טובה יותר את חלל הפה.
  • להחליט איפה הוא מתקין את השתלים.
  • לראות האם יש בעיות שעלולות להפריע למהלך הניתוח.

מכיוון שבדיקות אלה נעשות לפני הניתוח ולא תוך כדי, נחסך זמן יקר וכמובן גם נחסכות טעויות. בנוסף, בגלל שההשתלה נעשית על עצם הלסת, נחסכים זמני ההחלמה הארוכים של החניכיים שקיימים בהשתלה רגילה.

מה הקאץ'?

  • את השיניים הזמניות מקבלים באותו יום של הניתוח אך את השיניים הקבועות מקבלים רק לאחר שבוע עד עשרה ימים. אמנם עדיין מדובר בזמן מדהים לעומת השתלים הרגילים.
  • המחיר: מדובר במחיר של כמה עשרות אלפי שקלים ולפעמים אפילו יותר. חשוב לבדוק שהמחיר כולל גם הרדמה מלאה או טשטוש עמוק.

השתלת שיניים ALL ON 4/6: השתלה שונה לחלוטין שבה כל השתלים בעצם נשענים על 4-6 נקודות בכל לסת ואין צורך להשתיל כל שן בנפרד. בשיטה זו תקבלו את כל השיניים הקבועות ביום אחד בלבד.

מה הקאץ'?

  • מדובר בתותבת גדולה אשר לא נראית טבעית ובמקרים מסוימים גם לא מרגישה טבעית.
  • עצם התחלתית היא חובה להצלחת הניתוח.

חשוב לזכור שבשני סוגי הניתוחים מדובר בניתוחים חדשים יחסית ולכן אחוזי ההצלחה לטווח הארוך אינם ידועים.

לסיכום, השתלת שיניים ביום אחד היא דבר לא פרסום שקרי אך חשוב לבדוק אצל מי עוברים את ההשתלה ואיזו השתלה הכי מתאימה לכם.

מה היה לנו עד עכשיו

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל

הקנאביס והקמפיין: שיווק חכם בעולם הירוק

בעולם שבו שוק הקנאביס צומח ומתפתח בקצב מהיר, שיווק קנאביס הופך לתחום מרכזי בהשגת הצלחה עסקית. עם השנים, ענף זה התמודד עם אתגרים שונים, כולל הגבלות משפטיות וסטיגמות חברתיות. אך ככל שהקנאביס מתקבל יותר על הדעת כמוצר חוקי ומקובל, הזדמנויות חדשות נפתחות לשיווק קנביס בדרכים יצירתיות וחדשניות.

לקריאת המאמר »
גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »