מה תוכלו למצוא כאן ולמי זה מתאים?

לא מעט אנשים, בשני המינים, בכל הגילאים, מתמודדים עם כאבים באזורים שונים של הגוף. הכאב יכול לנבוע מדברים פשוטים וסטנדרטיים כמו תנועה לא נכונה, חבלה או מכה שהם מקבלים, וכן מדברים הרבה יותר מורכבים, כמו למשל, פציעות ספורט, דלקות, שברי מאמץ, נקעים ומתיחות ועוד. מדובר על כאבים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על היכולת לתפקד ביום יום ולמנוע מהם לבצע פעולות סטנדרטיות.

ההתמודדות עם כאב יכולה להתבצע במספר מישורים. בדרך כלל, נהוג לפנות אל רופא ולקבל טיפול או להשתמש בתרופות ומשככי כאבים. זו גישה מסורתית לטיפול בכאב, היא מוכרת ומקובלת, ובהחלט יכולה גם לעזור. העניין הוא שיש בה גם לא מעט סיכון.

זו הסיבה שמשתלם להכיר את https://qroom.co.il אתר המספק מידע על טיפול חדשני וייחודי, אשר מאפשר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לאבחן את הכאב, ללמוד על המקור שלו ולטפל בו בצורה יסודית מן השורש.

יותר ויותר אנשים נחשפים לטיפול במסגרת QROOM ונעזרים בו. טיפול זה יכול לעזור להתמודדות עם כאבים, דלקות, מתיחות, נקעים ודברים אחרים המשפיעים על התנועה ובכלל על היכולת להתנהל בצורה סדירה, בין אם זה במצב ניידות ובין אם זה במצב נייחות.

 

מה תוכלו למצוא באתר?

באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי, הן על אופי הטיפול, הגורמים המטפלים, למי הוא יכול לעזור, היתרונות של הטיפול וכן העלויות שלו. אחרי שקוראים את כל המידע המופיע באתר, אפשר להבין מדוע אנשים רבים בוחרים להיעזר בסוג טיפול זה וכיצד הוא משרת את כל מי שזקוק לו.

טיפולים במסגרת QROOM שונים מטיפולים רגילים בשני היבטים:

ראשית, הם הרבה מדויקים מאוד. מדובר על טיפול שנמשך 25 דקות, על ידי מכשור טכנולוגי מתאים, המועבר על פני אזור הכאב וכך הוא לומד אותו ומטפל בו.

שנית, הטיפול מותאם לצרכים של המטופל. זה לא דומה לשימוש בכדורים שנחשב לטיפול גנרי עבור כל מי שמתמודד עם כאב. בהמשך לזה חשוב לציין, להבדיל מנטילת כדורים, הרי שטיפול במסגרת QROOM לא יוצר תופעות לוואי שיכולות להשפיע לרעה על הגוף בצורות שונות.

 

איך הטיפול מתבצע בפועל?

טיפול במסגרת Qroom, מועבר על ידי פיזיותרפיסט מורשה, אשר לומד את הבעיה איתה מתמודד המטופל, בין היתר באמצעות מכשיר לייזר אותו הוא מעביר על אזור הכאב. לאחר מכן, הוא מתחיל לטפל בו באופן ספציפי.

המכשיר מסוגל, כאמור, לאבחן את הכאב, לזהות את מוקד הכאב באופן ספציפי, וכן לספק הקלה מדויקת למקום בו הכאב מורגש. במידת הצורך, המכשיר גם מספק מידע רלוונטי להמשך הטיפול, למשל, אם יש צורך להזמין מדרסים לכף הרגל ומאיזה סוג. כך מטפלים בכאב בצורה נכונה, מדויקת ובאופן מקצועי, תוך זמן קצר.

כאב ראש