ד"ר ערן פרמון מסביר על חיוך מושלם

עולם השעשועים, המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות חשפו רבים לחשיבות של מראה שיניים לבנות ומסודרות, כמו גם לאפשרויות הטיפול והטכנולוגיות המתקדמות, המאפשרות קבלת מענה מהיר ואפקטיבי לליקויים ולפגמים אסתטיים ואחרים.

ענף רפואת השיניים אינו שוקט על שמריו, ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מאפשר מספר רב של פתרונות ושיטות טיפול להשגת החיוך ההוליוודי הנכסף, שיניים שלמות, ישרות ומסודרות, בתפקוד אופטימלי ומלא ללא מגבלות. הזמנו את ד"ר ערן פרמון, רופא שיניים בתחום טיפולי השיניים האסתטיים, ציפוי שיניים וכירורגיית הפה, לענות על מספר שאלות:

מה זה ציפוי שיניים?

שכבת האמייל, היא השכבה החיצונית המגנה על השיניים נוטה להישחק עם השיניים, וליקויים אסתטיים דוגמת שיניים מוכתמות, צהבהבות או בעלות סדקים קלים נוטים להופיע על השיניים ולפגום במראה החיוך הטבעי והבריא. ציפוי שיניים הוא טיפול אסתטי מתקדם ופשוט ליישום, הנשען על השחזה קלה של שכבת האמייל של השן, והדבקה של חומר מלאכותי במראה טבעי על חזית השן. ציפויי השיניים מיוצרים בהתאמה אישית לכל מטופל וברמת דיוק גבוהה, מחומרים במראה ובהרכב המדמה שן טבעית, ומודבקים לשן הטבעית בצורה הרמטית תוך שימוש בטכנולוגיות המתבססות על אור וחום. טיפול ציפוי שיניים אינו כואב מתבצע לרוב ללא הרדמה מקומית.

עמידות הטיפול משתנה בהתאם לבחירה בסוג החומר ולהרגלי האכילה, השימור והיגיינת הפה של המטופל. קיימים ציפויי שיניים חזקים המדמים את יכולות השן הטבעית, אולם למרות זאת מומלץ לזכור כי השיניים אינן פותחן לבקבוקים או קופסאות שימורים, וגם ממאכלים קשים במיוחד שעשויים לסדוק את הציפוי מומלץ להימנע.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים למטופלים בכל גיל, למשים ולגברים. מספק מענה לבעיות של שיניים מוכתמות, צבע שיניים לא מחמיא ו/או לא אחיד, לסגירת רווחים קלים ולטיפול בשן סדוקה.

ולמי לא?

הטיפול אינו מתאים לבעלי שיניים בולטות או עקומות באופן חריג, אינו פותר בעיות רפואיות אשר מצריכות טיפול מקדים דוגמת טיפול שורש או סתימות, לבעלי שיניים חלשות או רופפות בפה.

מה הסוגים הנפוצים?

קיימים  מספר סוגים מוכרים של ציפויי שיניים:

ציפוי מסוג חרסינה-

למינייט: הציפוי המתקדם, העמיד והחדשני ביותר. מתבסס על חומר המשלב בין חרסינה לזכוכית, ניתן לעיבוד ולייצור של עלי חומר דקיקים במיוחד, במראה טבעי, לבן ובריא, היצמדות אופטימלית לשן הטבעית והגנה מלאה עליה. מגן על השן הטבעית, דוחה חומרים ואינו נוטה להיווצרות של כתמים.

לומינירס: ציפוי דק מאוד, עמיד ובמראה אסתטי. מיועד להדבקה על קדמת השן, ולעתים בשל דקיקות הציפוי יוצר מראה שקוף והצללה של השן שתחתיו. מתאים לטיפול בפגמים קלים בלבד, שכן כתמים כהים או שברים בשן עשויים להיראות דרך הציפוי.

ציפוי קומפוזיט- הציפוי המסורתי והבסיסי בענף רפואת השיניים, וגם הזול שבהם. מתבסס על חומר מרוכב, מתאים לטיפול בפגמים קלים ומצריך תחזוקה ושימור כמו גם חידוש של ההשחזה וההדבקה מדי מספר שנים.

ד"ר ערן פרמון, מעניק מגוון טיפולי שיניים מתקדמים במרפאת פרמון קליניק ברמת השרון, במרחב נוח, נגיש ונעים, אווירה מזמינה, שירות מצוין ומקצועיות שאין שניה לה. ד"ר ערן פרמון מבצע את כל סוגי השתלות השיניים וטיפולי שיניים משמרים ומשקמים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות מתקדמות, חומרי איכות והקפדה על עדכנות מקצועית.
לאתר המרפאה לחצו כאן