איך עושים מדרסים?

מדרסים לנעליים הם תוספת קצף או פקק דק היושב בין החלק העליון של הנעל לכף הרגל של העונד אותו. מדרסים משמשים לעתים קרובות כדי לספק ריפוד נוסף, לשלוט בתנועת כף הרגל בתוך הנעל, ולהפחתת הזעה.

מדרסים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו עור, גומי, פלסטיק או בד. החומר הנפוץ ביותר המשמש למדרסים הוא קצף EVA בגלל משקלו הקל ועמידותו. זה זמין גם בעוביים שונים כך שניתן לעצב אותו כך שיתאים לכל גודל של רגליים.

יש אנשים שמעדיפים מדרסי שעם מכיוון שהם יותר ידידותיים לסביבה מקצף EVA אך הם נוטים להיות יקרים יותר מקצף EVA ופחות עמידים.

באתר שלנו http://medrehab.org.il תוכלו למצוא מידע נוסף.

 

סוגי מדרסים:

המדרס הוא פיסת החומר שמונח בתוך נעל המספקת ריפוד ותמיכה. המדרס יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, כולל קצף, שעם, גומי, פלסטיק או עור.

ישנם שני סוגים של מדרסים:

– המדרס המעוצב מראש שעשוי מחתיכת חומר בודדת ומודבק לתחתית הנעל

– המדרס בהתאמה אישית אשר עשוי ממספר שכבות וניתן להתאמה אישית לצרכי כל לקוח.

המדרס הוא פיסת החומר שמונח בתוך הנעל כדי לספק תמיכה וריפוד. ישנם סוגים שונים של מדרסים, כל אחד מיועד למטרות ספציפיות. לדוגמה, מדרסים מסוימים מיוצרים במיוחד עבור אנשים עם בעיות בכף הרגל כמו סוכרת או דלקת פרקים. ניתן להשתמש במדרסים אחרים כדי להקל על הלחץ על העקב או על קשת כף הרגל. ועוד אחרים נועדו לספק הגנה נוספת מפני קור ולחות במהלך חודשי החורף.

 

ממה בנוי המדרס?

מדרסים הם שכבת החומר שיושבת בין הנעל לכף הרגל שלך. זה מספק ריפוד ותמיכה לכף הרגל שלך.

המדרסים עשויים לרוב ממגוון חומרים, ביניהם קצף, שעם, לבד, גומי ועור. הם מעוצבים כך שיתאימו לקווי המתאר של כף הרגל שלך וניתן להתאים אותם לצרכים שלך.

המדרס צריך להיות דק מספיק כדי לאפשר לך להרגיש את הקרקע מתחת לרגליים בזמן עמידה או הליכה אבל עבה מספיק כדי לספק ריפוד נגד זעזועים בעת ריצה או קפיצה.

 

תהליך הכנת מדרסים

תהליך הכנת מדרסים לנעליים מתחיל בחומרי הגלם. לאחר מכן חותכים ומעצבים את חומרי הגלם ליצירת המדרס. לאחר מכן מדביקים את המדרס לסוליה הפנימית של הנעל ולאחר מכן חותכים אותו לגודל ולצורה.

מדרס לנעל הוא החלק של הנעל שיושב מתחת לכף הרגל. זה מספק ריפוד ותמיכה.

מדרס לנעל הוא סוג של הנעלה המונח בתוך הנעל ומעניק נוחות, תמיכה והגנה לכף הרגל. הם עשויים בדרך כלל מקצף או גומי וניתן למצוא אותם בסוגים רבים של נעליים כולל נעלי שמלה, נעלי ריצה וסנדלים.

מדרסים לנעל הם רפידה דקה ורכה הנכנסת בתחתית הנעל כדי לספק ריפוד ותמיכה.

הכנת מדרסים לנעליים היא תהליך שמתחיל בחיתוך המדרס מחתיכת קצף. אתה יכול להשתמש בכל סוג של קצף, אבל קצף תאים סגורים הוא הנפוץ ביותר מכיוון שהוא זול ועמיד.

השלב הבא הוא לחתוך את צורת המדרס. זה יכול להיעשות על ידי מעקב אחר קו מתאר על נייר ולאחר מכן חיתוך אותו עם מספריים או על ידי שימוש בתבנית שאתה יכול לעקוב אחר הקצף שלך.

לאחר מכן, צריך להדביק את המדרסים שלך יחד. ניתן להשתמש בצמנט מגע או דבק חם עבור שלב זה, אבל אם רוצים לוודא שהדבק נדבק כמו שצריך, צריך לצבוע אותו עם מברשת לפני מריחת המדרסים שלך.