רפואת תדרים: צורה חדשה של רפואה

רפואת תדרים היא מדע הטיפול ומניעה של מחלות בתדירות ספציפית של אירועים. הוא משמש גם כדי לחשב את התדירות האופטימלית עבור אירוע נתון. רפואת תדרים קיימת כבר זמן מה, אך זוכה לפופולריות רבה יותר בשנים האחרונות. הוא משמש לעתים קרובות במניעה, טיפול וריפוי של מחלות כמו סרטן, סוכרת ומחלות לב. ניתן להשתמש ברפואת תדרים כדי לעזור לאנשים לחיות חיים בריאים יותר על ידי כך שהם עוזרים להם להבין כיצד גופם מגיב לגורמי לחץ כגון פעילות גופנית או דיאטה.

רפואת תדרים- מה זה?

רפואת תדרים היא צורה חדשה של רפואה המשתמשת בעקרונות התדירות כדי לטפל במחלות. זה קיים כבר עשרות שנים כדרך לעזור לאנשים להגיע לבריאות טובה יותר. ישנן דרכים רבות ושונות בהן רפואת תדרים יכולה לעזור בבעיות בריאות, כגון הפחתת דלקת וכאב, שיפור השינה וטיפול בדיכאון וחרדה. צורה חדשה זו של רפואה הראתה תוצאות מבטיחות בסיוע לאנשים עם בעיות בריאותיות שונות. רפואת תדרים היא סוג של רפואה המבוססת על הרעיון שהתנהגויות מסוימות עלולות לגרום לבעיות בריאות ומחלות כרוניות. רפואת תדרים עוזרת לאנשים לזהות את דפוסי ההתנהגות שלהם וכיצד הם יכולים לתרום לבעיות הבריאות שלהם. זה גם עוזר להם לשנות דפוסים אלה על מנת למנוע ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות.

נעשה שימוש ברפואת תדרים במגוון מסגרות, כולל בבית, מקומות עבודה, בתי ספר ובתי חולים. רפואת תדרים היא סוג של תרופה המשתמשת בתדירות לטיפול במחלות. שורשיו בתרבויות הסיניות והמצריות העתיקה. הרעיון מאחורי סוג זה של תרופה הוא שניתן למנוע מחלה על ידי הימנעות מהגורם לה. היוונים הקדמונים השתמשו במושג זה גם בפילוסופיה ובדת שלהם. רפואת תדרים הוצגה לראשונה על ידי ד"ר אנדרו וייל, שהיה מייסד הרפואה האלטרנטיבית, בספרו "ריפוי ספונטני".

רפואת תדרים- רפואה אלטרנטיבית

רפואת תדרים היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בגלי קול כדי לרפא את הגוף. זוהי צורה של טיפול קולי שנמצא בשימוש במשך אלפי שנים. רפואת תדרים מכונה לפעמים טיפול במוזיקה מכיוון שהיא משתמשת בכוחה של המוזיקה כדי לרפא ולהפיג מתחים. נעשה בו שימוש נרחב בבתי חולים, מרפאות ומתקני בריאות אחרים. רפואת תדרים נמצאה יעילה בטיפול במצבים רבים כגון כאבי ראש, נדודי שינה, חרדה, דיכאון ועוד.

רפואת תדרים היא שימוש בתדרי קול לטיפול במגוון מצבים. זהו נוהג שמקורו בארצות הברית וכעת התפשט ברחבי העולם. רפואת תדרים שימשה בתחילה לטיפול באנשים עם דיכאון, חרדה, הפרעות שינה וכאבים כרוניים. עם זאת, הוא שימש גם לטיפול במצבי עור כגון פסוריאזיס ואקזמה. מחקר שנערך על ידי האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית מצא שטיפול בתדרים יכול להיות טיפול יעיל בדיכאון בשילוב עם טיפולים אחרים כמו טיפול בשיחות או תרופות נוגדות דיכאון.

למידע ובדיקה על רפואת תדרים ביקרו באתר בכתובת: www.liheotbari.co.il