מחפשים דפיברילטור? כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא

ההבנה המחלחלת כי מכשיר קטן יכול לעשות הבדל עצום בין חיים ומוות, כבר מוכרת וידועה בישראל. זה נכון לגבי המדינה אשר מחייבת להציב מכשירי דפיברילטור במוסדות הרשמיים שלה ובמקומות הומי אדם וזה נכון גם לבעלי עסקים קטנים, וועדי בנין, מנהלי אתרים בהם מתקיימים כינוסים ותפילות וגם אנשים פרטיים הדואגים למשפחתם.

הסיבה לרצון העז להצטייד במכשיר הדפיברילטור היא יכולתו לשמש כלי יעיל במקרים הנפוצים כל כך של דום לב או בשפה העממית: התקף לב. עשרות אלפי מקרים כאלו מתרחשים בישראל בשנה, בקרב כל הגילאים (גם צעירים) והשימוש בדפיברילטור, בדקות הספורות שלאחר התחלת האירוע, יכולות לסייע בשמירת חייו של הנפגע. גם אתם מחפשים דפיברילטור? כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מחיר אבל גם יעילות

מחפשים דפיברילטור? ובכן, ניתן כיום להשיג דפיברילטור מחיר נוח ובכך להפוך לחלוטין את פניה של רמת הבטיחות בבית או בעסק ולהקנות לכם עוד קצת שקט נפשי. ישנם דפיברילטורים בטווחי מחיר שונים החל מאלפיים חמש מאות שח ועד ל-5000 ₪. בהיותו מכשיר אלקטרוני, מפתה לקנות אותו ממקומות עלומים שאין להם אבא או אמא, במחיר זול מאוד. זכרו, שבכוחו של מכשיר זה להיות ההבדל בין חיים ומוות של יקירכם ולא תרצו לגלות את היכולות המפוקפקות של המכשיר הזול שקניתם – ברגע האמת. ככלל, מחפשים דפיברילטור? רכשו אותו רק במקומות מוסדרים ומאושרים.

אל תסמכו על דפיברילטור רחוק.

בתקופה האחרונה, החלו הרשויות להציב דפיברילטורים במקומות ציבוריים כמו פארקים או עיריות. גם הם הבינו את גודל היתרון והבטחון שמעניק דפיברילטור לשמירה על בריאות הציבור. יחד עם זאת, בעת צרה, לא נרצה לרוץ ולחפש היכן יש דפיברילטור וכמה הוא רחוק כדי שנגיע אליו ונחזור אתו, בזמן שהוא אפקטיבי. לכן, בעלי עסקים רבים, גם קטנים וכן ראשי ועדי בנין, אחראים על מקומות התכנסות קטנים (אולמות אירועים, בתי כנסת, מסעדות וכד') ועוד, מבקשים להציב אצלם מכשיר דפיברילטור- שיהיה עבור השוהים במקום בעת הצורך.

חשוב להבין כאשר אדם עובר אירוע לבבי והלב שלו מפסיק לעבוד(חסר דופק), הוא בסכנת מוות מיידית. למעשה, מחקרים רפואיים מקנים מקסימום 10 דקות בהן ניתן לנסות להחזיר את הלב לתפקוד ולחמצן מחדש את תאי הגוף, בטרם המוות, כאשר כל דקה שחולפת, מורידה את אחוזי ההצלחה. לכן חשובה מהירות התגובה וזמינות המכשיר.

מחפשים דפיברילטור? מה הכי טוב עבורכם?

הדפיברילטור למעשה נותן שוק חשמלי ללב וגורם לו לשוב לפעול כסדרו. מכיוון שהוא מיועד לכאלו שאינם בעלי הכשרה רפואית ולכן דורש אופי שימוש פשוט, הוא מאוד מתוחכם ולמעשה עושה את העבודה, כמעט בעצמו. על הדפיברילטור יש ציורים וההסברים ברורים והוא גם משתמש בהנחיה קולית בעברית על המהלכים שיש לעשות. אך מלבד זאת, הוא בוחן בעצמו את המצב ומחליט לבדו על מתן השוק. לכן זהו דפיברילטור אוטומטי מלא (בניגוד לחצי אוטומטי, שנמצה בשירות אנשי רפואה).

זכרו, אם בחרתם בצדק להשקיע ברכישת דפיברילטור, עשו זאת באמצעות חברה מקצועית, שגם תדע לשדך לכם את המכשיר המתאים ביותר עבורכם. מחפשים דפיברילטור, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא ועוד מאמרים בנושא