לימודי אסתטיקה רפואית – זה אף פעם לא מאוחר ללמוד

רופאים, כפי שאנחנו יודעים, צריכים ללמוד לא מעט שנים על מנת לקבל תעודה ולעסוק בתחום הרפואה. לא משנה אם הם בוחרים ללמוד בארץ או בחו"ל, או הם בוחרים לעבוד בארץ או בכל מדינה אחרת. לימודי רפואה נמשכים לפחות שבע שנים, והם נמשכים יותר זמן מאשר כל תחום מקצועי אחר.

אך גם אחרי שמסיימים ללמוד רפואה באופן רשמי, לא מפסיקים ללמוד על מנת לקבל הכשרה בתחום בו בוחרים להתמחות. יש מי שבוחר ללמוד באמצעות הרצאות, ספרים, ישיבות ושיחות עם אנשי מקצוע, ויש מי שנרשם לקורסים בתחומים אשר קשורים, כך או אחרת לתחום העיסוק שלו.

כך למשל, רופאים רבים בוחרים להירשם אל לימודי אסתטיקה רפואית, מתוך כוונה להתמחות בתחום ולהציע למטופלים שלהם אפשרויות טיפול אסתטי בכלים רפואיים. מדובר על תחום נרחב אשר יכול לשמש הן רופאי עור, פלסטיקאים ורופאים אחרים שקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום האסתטיקה, ומעוניינים להרחיב את הידע והכלים שלהם בתחום.

מה לומדים במסגרת לימודים אלו?

לימודי אסתטיקה רפואית, נוצרו מתוך הבנה שהיום יותר מאשר בעבר הרבה מאוד מטופלים מבקשים לעבור טיפולים אסתטיים אצל רופאים. מדובר על טיפולי הזרקות, שאיבות, מתיחות ועוד. מדובר על אחד התחומים המתפתחים ביותר בכל מה שקשור לעולם הרפואה, וללא ספק, אחד התחומים הפופולאריים ביותר לטיפול בקרב גברים ונשים, בכל הגילאים ובכל המקומות.

במסגרת לימודי אסתטיקה רפואית, לומדים בין היתר כיצד לספק למטופלים טיפולים מסוגים שונים, בצורה אופטימאלית, באופן שיענה על הצרכים שלהם, מבלי לגרום להם נזק כמובן, כשהמטרה היא לשפר את הנראות שלהם ולאפשר להם לתפקד בצורה רגילה, אחרי קבלת הטיפול.

הלימודים מציעים גם ידע תיאורטי נרחב, למשל על סוגי חומרים, שימושים במאפייני עור שונים, השפעות על הגוף ועוד, וכן ידע מעשי נרחב, בין אם זה טכניקות, שיטות טיפול, כולל הדגמות, ניסויים ופרויקטים שונים.

מדוע משתלם להירשם ללימודים אלו?

אחד הכללים שמנחים רופאים בכל תחום, ובוודאי בתחום האסתטי הוא, אף פעם לא מפסיקים ללמוד ואף פעם לא מאוחר ללמוד. גם אחרי שבע שנים של לימודים באקדמיה, כל מי שעוסק ברפואה חייב להמשיך וללמוד, בין אם זה באופן פורמאלי או לא פורמאלי. רק כך הוא יוכל לספק למטופלים שלו טיפולים ברמה הגבוהה ביותר, ורק כך הוא יוכל לדעת ולהתעדכן, מה חדש בתחום העיסוק שלו.

לימודי אסתטיקה רפואית, מספקים את הבסיס ומעבר לכך, על מנת לעסוק בתחומי אסתטיקה שונים. כך אפשר גם להרחיב את היריעה לגבי מפרט השירותים והטיפולים אשר ניתן להעניק למטופלים, וגם ניתן להתעדכן בכלים טיפולים חדשים, כאלה שלא בהכרח היו מוכרים בעת לימודי רפואה או כאלה שהרופאים לא פוגשים באופן שכיח, מדי יום, כשהם מטפלים במטופלים בבית חולים או במרפאות הפרטיות שלהם.

מה היה לנו עד עכשיו

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל

הקנאביס והקמפיין: שיווק חכם בעולם הירוק

בעולם שבו שוק הקנאביס צומח ומתפתח בקצב מהיר, שיווק קנאביס הופך לתחום מרכזי בהשגת הצלחה עסקית. עם השנים, ענף זה התמודד עם אתגרים שונים, כולל הגבלות משפטיות וסטיגמות חברתיות. אך ככל שהקנאביס מתקבל יותר על הדעת כמוצר חוקי ומקובל, הזדמנויות חדשות נפתחות לשיווק קנביס בדרכים יצירתיות וחדשניות.

לקריאת המאמר »
גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »