כל מה שצריך לדעת על טיפול אינויזליין

כל אדם מעוניין ליהנות מחיוך יפה ואסתטי, הדרך להשגת החיוך המושלם היא באמצעות יישור שיניים. יש מגוון שיטות ליישור שיניים, וכיום יש שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות יותר המאפשרות גם למבוגרים לעבור תהליך ליישור שיניים שאינו בולט לעין, כאשר השיטה המועדפת והמתקדמת ביותר נקראת אינויזליין, כלומר גשר שקוף ובלתי נראה לעין.

השיטה החדשנית ליישור שיניים שקוף מתאימה בעיקר לבני נוער ולמבוגרים, בעוד ילדים בדרך כלל יבחרו ביישור שיניים באמצעות סמכים מתכתיים, במיוחד כיום כאשר מראה הסמכים המתכתיים הפך לאופנתי וטרנדי.

מידע כללי על יישור שיניים שקוף

יישור שיניים בלתי נראה בשיטת INVISALIGN מהווה פריצת דרך בתחום האורטודנטיה. זו שיטה חדשנית ליישור שיניים למתבגרים ולמבוגרים. בשיטה זו מייצרים במעבדה מתקדמת בארצות הברית סדרה של פלטות שקופות, הפלטות נקראות קשתיות, הן עשויות מפלסטיק עמיד ושקוף ויש ללבוש אותן על השיניים רוב שעות היום.

שיטה זו מאפשרת לבני נוער ולמבוגרים ליהנות ממראה אסתטי ומשיניים מיושרות ויפות, לשיטה המתקדמת יש מספר יתרונות בהשוואה לשיטות אחרות ליישור שיניים, היתרונות העיקריים הם:

  • יישור שיניים בשיטה מתקדמת המבוססת על טכנולוגיות חדשות והדמיה בתלת מימד.
  • ניתן לצפות בתוצאות הטיפול לפני תחילתו.
  • פתרון אסתטי מושלם למתבגרים ולמבוגרים.
  • תוצאות מעולות ומושלמות בהליך יישור שיניים קצר יותר לעומת הזמן הנדרש ליישור שיניים בשיטות אחרות.
  • אפשר להסיר את הקשתיות השקופות כדי לאכול בנוחות ולצחצח שיניים ללא הפרעה.
  • במהלך הטיפול אפשר לשמור על היגיינת הפה והשיניים לעומת שיטות אחרות.
  • הקשתיות נוחות ואינן מפריעות לשגרת היום.

פתרון יעיל וארוך טווח ליישור שיניים

יישור שיניים בשיטת אינויזליין מתחיל בהדמיה ממוחשבת במרפאה המתקדמת של אורטודנט מומחה. לאחר סריקה חלל הפה מייצרים סדרה של קשתיות שקופות המותאמות לתוכנית הטיפולים שהמומחה מתכנן בעזרת תוכנה מקצועית, הקשתיות מותאמות לפיו ולשיניו של המטופל באופן מושלם. כל קשתית מבצעת פעולה מסוימת, השיניים זזות בהדרגה עד סיום הטיפול.

המטופל חייב לקחת חלק פעיל בטיפול על מנת שההליך יצליח ויתקדם על פי התוכנית. לכן, חשוב לציין כי המטופל חייב להקפיד על הנחיות האורטודנט, כלומר ללבוש את הקשתיות בפה במשך 22 שעות ביממה, למעט בזמן הארוחות וצחצוח שיניים. את הקשתית יש ללבוש במשך 7-10 ימים ולאחר מכן עוברים לקשתית הבאה.

בשיטה זו הטיפול נמשך בהתאם למורכבות ומצב שיניו של המטופל, בדרך כלל הטיפול יימשך בין 6 חודשים לשנה וחצי.

יישור שיניים שקוף במרפאה של ד"ר עיני

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין מחייב ידע וניסיון רב, בישראל יש מעט מומחים המתמחים בשיטה זו, ובראשם ד"ר עיני. כדאי לדעת כי ד"ר עיני הוא בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה ירושלים, הוא סיים בהצטיינות תואר מוסמך במדעי רפואת השיניים ובעבר שימש כיו"ר האגודה האורטודנטית בישראל.