טיפול באין אונות: כל הסיבות

אימפוטנציה היא חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה. זה יכול להיגרם על ידי גורמים פיזיים, פסיכולוגיים או משני הגורמים. אם אתה חווה בעיות אימפוטנציה, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי. הרופא שלך יוכל להמליץ על טיפול המתאים לך. אפשרויות הטיפול משתנות בהתאם לגורם לאימפוטנציה שלך ולגילך. הטיפולים הנפוצים ביותר לאימפוטנציה הם תרופות דרך הפה (ויאגרה), מכשירי ואקום, הזרקות, שתלים וניתוחים. אין להשתמש בטיפולים אלה ללא התייעצות תחילה עם הרופא שלך, מכיוון שעשויות להיות להם תופעות לוואי וחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות שאתה נוטל.

מה זה אימפוטנציה?

אימפוטנציה היא חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה ובנוסף שיהיה שיפור התפקוד המיני וטיפול באין אונות​. זה נקרא גם הפרעות זיקפה. המצב יכול להיגרם ממספר גורמים, כגון סוכרת, מתח, אלכוהול ועישון. השלב הראשון בטיפול באימפוטנציה הוא זיהוי הגורם לבעיה וביצוע שינויים מתאימים באורח החיים. אם שינויים באורח החיים אינם יעילים, ייתכן שיהיה צורך לקחת תרופות או לעבור הליך כירורגי. אימפוטנציה היא מצב בו הזכר אינו מסוגל לקבל או לשמור על זקפה. אימפוטנציה יכולה להיגרם מגורמים שונים כמו מתח, חרדה, דיכאון ורמות נמוכות של טסטוסטרון. טיפול באין-אונות עשוי לכלול תרופות, מכשירי ואקום וניתוח. אימפוטנציה היא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה של הפין. זהו מצב שכיח אצל גברים בכל הגילאים, כולל בני נוער וגברים מבוגרים. הטיפול באימפוטנציה תלוי בגורם. אם האימפוטנציה שלך נגרמת מבעיות פיזיות, כגון סוכרת או נזק עצבי, ייתכן שתצטרך לקחת תרופות או לעבור ניתוח. אם האימפוטנציה שלך נגרמת מבעיה רגשית, כגון מתח או חרדה, ייתכן שתזדקק לייעוץ או טיפול. רוצים גם אתם

סיבות פיזיות כוללות:

– סוכרת

– מחלת כליות

– שבץ

– השמנת יתר

– ניתוח סרטן הערמונית

– טיפול בקרינה בסרטן הערמונית או אזור האגן

סיבות רגשיות כוללות:

– מתח, חרדה או דיכאון (נגרמים לרוב על ידי עבודה, בעיות משפחתיות, בעיות במערכות יחסים)

– שימוש לרעה באלכוהול, עישון סיגריות או מריחואנה (לדוגמה, חלק מהאנשים מוצאים כי חומרים אלו גורמים לאימפוטנציה)

אימפוטנציה, המכונה גם הפרעת זיקפה, היא מצב בריאותי מיני המשפיע על גברים. זה יכול להיגרם ממצבים פיזיים או נפשיים כמו סוכרת, אי ספיקת כליות, דיכאון ומחלות לב. ההערכה היא שאחד מכל שישה גברים יחווה הפרעות זיקפה בשלב מסוים במהלך חייו. אימפוטנציה יכולה להוביל לתחושות של בידוד ומבוכה אשר עשויות להשפיע לרעה על בריאותו הנפשית של האדם. הטיפול באימפוטנציה יכול להשתנות בהתאם לגורם למצב. טיפולים פסיכולוגיים זמינים לסובלים מבעיות זיקפה עקב סיבות פסיכולוגיות. אימפוטנציה היא בעיה שכיחה הפוגעת בגברים בכל הגילאים. זה יכול להיגרם על ידי גורמים פיזיים או רגשיים.