חומרי גלם איכותיים לייצור תכשיטים

התכשיט הוא האוצר עבור כל אחת שרוצה להוסיף פריט מנצח להופעה. תכשיטי יוקרה גם נחשבים נכס להשקעה.
מראה התכשיט, העמידות שלו, מידת התחזוקה והסגנון מושפעים מחומר הגלם ממנו הוא עשוי כאשר יש הבדלים בין חומרי גלם שונים במתכונת הטהורה שלהם או בחיבור ביניהם.
לפניכם היכרות עם החומרים הפופולאריים בזירת התכשיטים ומידע חשוב אודות התכונות הייחודיות וכיצד אפשר למצוא חברה המתמחה באספקת חומרי גלם לעיצוב תכשיטים.

עיצוב תכשיטים

עיצוב תכשיט הוא מלאכת מחשבת המשלבת יצירתיות יחד עם הכרות מעמיקה עם חומרי גלם לתכשיטים. חשוב להבין את ההשפעה ההדדית בין החומרים. מומלץ לפנות לחברה המתמחה באספקת חומרי גלם, בין אם זהב טהור או כסף טהור, תכשיטים לשיבוץ יהלומים וחומרי עזר שונים כמו מוצרי הלחמה למיניהם או סגסוגות כלשהן ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות מקצועי ואדיב. חברה המתמחה בתחום תוכל להציע מחירים תחרותיים במיוחד בסטנדרט הגבוה ביותר. אמינות היא שם המשחק – פנו לחברה בעלת וותק וניסיון בענף.

סודות הזהב

אין ספק שכוכב העל הבלתי מעורער של סצנת התכשיטים הוא הזהב וכבר מימי קדם יש עדויות לכך שהשתמשו בחומר גלם זה ביצירת תכשיטים. הסיבות לכך שהזהב הוא שחקן מרכזי בעיצוב תכשיטי יוקרה הן רבות ומגוונות: נתחיל מכך שמבחינה עובדתית, מדובר בחומר גלם טבעי שנחשב למשאב מוגבל בכדור הארץ והנדירות שלו ממקמת אותו כחומר נחשק ביותר. מעבר לכך, כמינרל טבעי הוא חומר היפואלרגני כך שהוא מתאים גם לעור רגיש במיוחד. העמידות היוצאת דופן שלו מאפשר לענוד אותו בכל עת, כולל במקלחות והוא גם עמיד בפני לכלוך ואבק. הקשיחות שלו מעניקה לו תוחלת חיים ארוכה במיוחד ועם זאת, ניתן לעצב אותו בשלל עיצובים מפתיעים ומרגשים לפי החזון העיצובי והוא ישמור על הניצוץ הייחודי שלו לאורך זמן. יש מחקרים שאף מצביעים על ההשפעה החיובית על גוף האדם כמו בשיפור זרימת הדם. בעת בחירת זהב כחומר גלם לתכשיט, חשוב לבחון את מידת הקראט של הזהב המגלמת למעשה את מידת הטוהר שלו וככל שיש בתכשיט אחוז גבוה יותר של קראט, כך הוא יהיה יקר יותר. ב-18 קראט יש 75% זהב ו-25% מתכות אחרות, ב14 קרט יש 58.5% זהב ו-41.5% מתכות אחרות וב-10 קרט יש 41.7% זהב ו-58.3% מתכות אחרות.  לרוב אפשר להשיג את הזהב כחומר גלם בשני פורמטים: כגרגרים או כדפים.

טוהר הכסף

חומר גלם אהוב נוסף בקרב מעצבי תכשיטים וקונים הוא הכסף כאשר גם הוא, בדומה לזהב, ניתן בתכונות משובחות כמו עמידות גבוהה לאורך זמן ובתור מתכת אצילית הוא גם עמיד בפני חמצון וקורוזיה. התחזוקה היא פשוטה להפליא אך לעיתים יהיה צורך לשמר את הברק. בנוסף, מחקרים מצביעים על קשר הדוק בין ענידת תכשיטי כסף לשיפור בזרימת הדם וויסות הטמפרטורה בגוף. ניתן לשלב את הכסף הטהור המגיע בדמות גרגרים יחד עם מתכות שונות כמו נחושת להשגת מראה ייחודי.

מה בין פלטינה לגולדפילד

חומרים נוספים שניתן למצוא בזירת התכשיטים הם הפלטינה, מתכת לבנה, עמידה מאוד בפני כתמים וחלודה וגולת הכותרת – היא היפואלרגנית ולכן, נהדרת לבעלי עור רגיש במיוחד שמחפשים תכשיט שילווה אותם לאורך זמן. הגולדפילד אף הוא מככב בשלל עיצובים כאשר התכשיטים האיכותיים יכילו לפחות 5% זהב 12 קראט כך שיהיו עמידים במיוחד נגד השחרה והתחמצנות ויתאימו אף הם לבעלי עור רגיש. גולדפילד עצמו יכול להיפגע במים או במגע עם כימיקלים ולכן, יש להסיר את התכשיט לפני הרחצה.

מה היה לנו עד עכשיו

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל

הקנאביס והקמפיין: שיווק חכם בעולם הירוק

בעולם שבו שוק הקנאביס צומח ומתפתח בקצב מהיר, שיווק קנאביס הופך לתחום מרכזי בהשגת הצלחה עסקית. עם השנים, ענף זה התמודד עם אתגרים שונים, כולל הגבלות משפטיות וסטיגמות חברתיות. אך ככל שהקנאביס מתקבל יותר על הדעת כמוצר חוקי ומקובל, הזדמנויות חדשות נפתחות לשיווק קנביס בדרכים יצירתיות וחדשניות.

לקריאת המאמר »
גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »