זימון תור לרופאי קופות החולים

ניהול מרפאה מכל סוג שהיא, היא דבר מורכב מאוד. לא משנה אם מדובר במרפאה רב תחומית עם מגוון רופאים או מרפאה של רופא אחד, וכן זה לא משנה אם מדובר במרפאה שעוסקת רק בתחום אחד או יותר, מרפאה שמציעה את שירותיה לתושבי היישוב או לתושבי האזור.

על מנת להקל על מנהלי מרפאות וצוות העובדים במקום, פותחו במהלך השנים תוכנות שונות המאפשרות לנהל מרפאות ולזמן תורים למטופלים בצורה פשוטה, נוחה ויעילה. היום כל מרפאה, קטנה כגדולה, עובדת עם תוכנה העוזרת בניהול המקום, בפרט בכל מה שקשור לזימון תורים. אחת כמה וכמה, זה נכון שמדובר על מרפאות קופות חולים וכן על מרפאות של רופאים באופן פרטי.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא אודורו – מערכות זימון תורים וניהול מרפאות. מדובר על אחת התוכנות האיכותיות ביותר בשוק לניהול מרפאות וזימון תורים, בכל תחומי הרפואה. המערכת מספקת פתרונות ניהול איכותיים ואטרקטיביים, מערכת זימון תורים פשוטה ויעילה, וכן פתרונות משלימים לרופאים על פי הצורך. המערכת מספקת גם ממשק לזימון תורים באופן כזה שכל רופא יכול לנהל לעצמו יומן בצורה נוחה ויעילה.

לפני שנסביר כיצד בוחרים את המערכת הנכונה, חשוב להבהיר, היום אי אפשר לנהל מרפאה מבלי להשתמש בתוכנה מתאימה לשם כך. כל רופא בכל מרפאה צריך לבדוק איזו מערכת יכולה להתאים לצרכים שלו ועם איזו מערכת יהיה לו נוח יותר לעבוד.

 

כיצד בוחרים את המערכת הנכונה?

מערכת זימון תורים וניהול מרפאות, נועדה לאפשר לרופאים או לצוות שאחראי על תחומים אלו, אפשרות לקבוע תורים בצורה מסודרת ואחראית, בהתאם לצרכים של המטופל ולדרישות הרופא, לספק את כל המידע הרלוונטי לרופא לפני כל טיפול פרונטאלי או שיחת טלפון, וכן לשלוח הודעות למטופלים אודות טיפולים קרובים, ביטולים, דחיות או כל דבר אחר. המערכת גם צריכה גם לדעת לטפל בכל הנושא הכספי של עלויות טיפול והיבטים בירוקראטיים אחרים.

מאחר והיום הכלים הם הרבה יותר מתקדמים וישנן יותר אפשרויות, אז המערכת צריכה להיות מסוגלת לעבוד עם כולם בצורה מסונכרנת. כלומר, היא צריכה להיות מסוגלת לספק מענה דרך הטלפון, הודעות SMS, אתרי אינטרנט, מענה אנושי ועוד.

בסיכומו של חלק זה, המערכת צריכה להיות מסוגלת לספק לרופאים אופציה לנהל את יומן המרפאה בצורה היעילה והמסודרת ביותר.

 

אילו יתרונות יש למערכת של אודורו?

אודורו – מערכות זימון תורים וניהול מרפאות איננה מספקת רק אופציה לניהול תורים אלא הרבה מעבר לכך. המערכת נותנת שורה של פתרונות משלימים למרפאה, הכוללים בין היתר אפשרות להקים אתר אינטרנט, אפשרות לייצר יומן פגישות משולב עם יומן תורים, לנהל את כל המידע שנכנס אל המרפאה בדרכים שונות, באופן כזה שיהיה ניתן לייצר בסיס נתונים אמין ומסודר.