היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך קופת החולים

צילום:freepik

זה עשוי להישמע לכם מעט תמוהה, אך גם קופות החולים מציעות מגוון רחב של ביטוחי נסיעות לחו"ל. ביטוחים שיאפשרו לכם לטוס בראש שקט, מבלי שתצטרכו לנסוע עם חששות או דאגות מיוחדים. אך מה הופך את הביטוח של קופת החולים להיות עדיף על פני הביטוח של חברות ביטוח כדוגמת פספורט קארד? במאמר הבא אתם הולכים לשמוע מהם היתרונות השונים של ביטוח נסיעות של קופת החולים, יתרונות שאולי יאפשרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

ביטוחי נסיעות לכל היעדים בעולם

בעוד לכל חברת ביטוח יש את היעדים שאליהם היא מבטחת ויעדים אחרים שאליהם היא לא מבטחת. קופות החולים לרוב מציעות ביטוחי בריאות לכל היעדים בעולם, מבלי שיהיה הבדל מיוחד או שונה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את היעד שאליו תטוסו, ובתוך זמן קצר תוכלו כבר לשריין ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות לחו"ל שמותאם אליכם

מי מכיר את המצב הבריאותי שלכם הכי טוב? כמובן שקופת החולים שבה אתם נמצאים, קופת החולים שעושה לכם את הבדיקות השונות בכל יום. לכן ביטוח נסיעות לחו"ל דרך קופת החולים יהיה ביטוח נסיעות שמותאם לכם, הוא יותאם למצב הבריאותי שלכם – כך שתוכלו לדעת כי בכל בעיה בריאותית שתתעורר במהלך הטיול יהיה לכם מענה מקצועי.

ביטוחי נסיעות במחירים לכל כיס

מחירון פספורט קארד 2020 הרתיע אתכם? אתם לא מוכרחים לשלם ביוקר על ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל. גם ככה ההוצאות בחו"ל הולכות להיות יקרות מאוד, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים כי תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות מבלי לקרוע את הכיס. ביטוח דרך קופת החולים הוא זול יותר בהרבה מאשר ביטוח דרך חברות הביטוח השונות.