הבחירה הנכונה של נעל הספורט שלכם

בין אם אתם חובבי כדורגל, נוהגים לרוץ בטיילת או פוקדים באופן שוטף את מכון הכושר המקומי – אתם חייבים להיות מצוידים בנעלי ספורט איכותיות וחזקות שיפיקו לכם את הביצועים הטובים ביותר! נעל ספורט הינו מוצר חשוב מאין כדוגמתו המאפשר לכם לנוע בשטח הפתוח בצורה חופשית. בחירה של נעל ספורט המתאימה לצרכים שלכם יכולה להיות ארוכה ומתסכלת, שלא לדבר על בחירה לא נכונה על פי פרמטרים לא נכונים.

את נעל הספורט צריך לבחור בקפידה תוך תשומת לב לפרטים הקטנים – האם המידה מתאימה לכם בדיוק? האם הרגליים שלכם מרגישות בנוחות בתוך הנעל, לא לוחץ ולא רפוי מדי? האם הנעל מאפשרת לכם פונקציונליות רחבה שמתאימה לסוג הספורט שאתם לוקחים בו חלק? האם איכות התפירה טובה? האם יש לנעליים שרוכים או סקוץ'? שאלות אלו ועוד תצטרכו לשאול את עצמכם בעמדת ההנעלה או לפני שאתם לוחצים על רכישה מתוך האתר.

 

המידה הנכונה – כלל ברזל

לכל נעל יש את טווח המידות שלה. גם אם נתקלתם בנעל שממש התלהבתם ממנה, אתם לא יכולים לרכוש אותה אם היא לא במידה שלכם. שימו לב לעניי זה כי זה נוגע לבריאות הגוף שלכם ומצב הרגליים. נעילת נעל במידה לא נכונה ומדויקת עבורכם יכולה ליצור לכם בעיות בריאותיות בשל הלחצים הלא מאוזנים על הרגל, לחץ על הבוהן, שלפוחיות, סכנת מעידות ועוד.

בנוסף, שימו לב שלכל חברה כמעט יש קשת מידות המותאמת אך ורק לה. שתי נעליים משתי הוצאות או חברות שונות עם אותה המידה במספר יכולות להיות שונות עליכם, בדומה לבגדים. לכן, הכי חשוב זה ממש לנעול את הנעל פיזית במקום בו אתם רוכשים. אל תתביישו ואל תסתמכו על האינטואיציה שלכם – שבו לכם בנוח ומדדו את זוג הנעליים ברוגע. חשוב לנעול את שתי הנעליים ולא נעל אחת. נסו לדמות את הנעילה בחנות בדיוק כפי שאתם נועלים בבית. אחרי הנעילה, נסו לעמוד, ללכת ברחבי החנות, לקפוץ מעט ואם יש לכם אפשרות גם לרוץ מעט. זה יאפשר לכם לראות במו עיניכם האם הנעליים הללו תואמות עבורכם ובמיוחד לפעילות הספורטיבית בה אתם לוקחים חלק.

שימו לב שלא רק המידה זה דבר חשוב, אלא גם צורת הסוליה. לאנשים שונים יש צורך רגל ייחודית, עם או בלי פלטפוס או צורות שונות של דפוס הליכה. שימו לב לנושא זה.

 

אופן הקשירה של הנעל

מה יתאים לכם יותר – סקוצ'ים? שרוכים? לא זה ולא זה? יש אנשים שזה לא ממש חשוב להם אבל בכל מקרה כדאי לכם לתת על זה את הדעת. ייתכן ותגלו ששרוכים זה לא ממש נורא, או נעליים שיש להם שרוכים רק ליופי אבל לאמיתו של דבר לא באמת שורכים אותם. כאשר אתם נועלים נעליים עם סקוצ'ים שימו לב האם הם מתהדקים בצורה הדוקה ונוחה על הנעל. יש נעליים שהסקוץ' שלהם לא ממש חזק ובזמן פעולה הם נפתחים ומתבלים להם.

בחירה של נעלי ספורט לנשים, גברים וילדים יכולה להיות מסובכת ומורכבת אבל גם יכולה להיות פשוטה למדי אם אתם מקפידים על אלמנטים בסיסיים וחשובים כמו המידה, צורת הנעל, איכות התפירה ועוד.

 

בוחרים לילדים שלנו את נעל הספורט הטובה ביותר

לילד שלכם יש חוג ספורט? אל תתפשרו על נעליים פשוטות. בחרו עבורו זוג נעלי ספורט איכותיים וחזקים שישמשו אותם באופן שיצליחו להפיק את המירב. זה מאוד חשוב שהילדים שלנו יצליחו בחוגי הספורט שלהם, זה משפיע מאוד על מצב הרוח שלהם והביטוח העצמי. כל זה בזכות איכות גבוהה של נעלי ספורט התואמות בדיוק למידה שלהם.