ביקושים בטיפולי אסתטיקה

אנחנו חיים בעידן היופי וכולם רוצים להיראות צעירים ומטופחים, במיוחד כיום בגלל צילומי הסלפי והרשתות החברתיות. אם בעבר הלא רחוק טיפולים אסתטיים היו פופולריים רק בקרב כוכבי וכוכבות קולנוע, סלבס מפורסמים ודוגמניות, בשנים האחרונות הטיפולים הפכו לפופולריים ולמבוקשים בקרב נשים וגברים בכל הגילים. 

גם בשנת 2021 יש ביקוש הולך וגובר לטיפולי אסתטיקה לנשים ולגברים, ובמקביל יש שיטות חדשניות ומתקדמות, חומרים איכותיים יותר ובגלל התחרות העצומה בעולם הרפואה האסתטית המחירים יורדים, ורבים יכולים להרשות לעצמם טיפולים כאלו ואחרים.

איך טיפולי האסתטיקה חצו את הנושא המגדרי?

לאורך שנים רבות טיפולים אסתטיים יועדו בעיקר לנשים, ורק בשנים האחרונות חל מפנה וגם גברים רבים החלו לפנות לטיפולי האסתטיקה בקליניקות השונות. תחילת השינוי החלה עם טרנד הגברים המטרו סקסואליים שדואגים לטיפוח הגוף ולמראה שלהם. הגברים המודרניים מודעים מאוד לנושא טיפוח הגוף והמראה הכללי, ותוך כמה שנים חל שינוי בתחום הרפואה האסתטית וגברים רבים פנו למרפאות ולרופאים המומחים כדי לעבור פרוצדורות שונות לשיפור המראה ולתיקון א-סימטריה ופגמים מולדים, ולתקן את פגעי הגיל והזמן.

חשוב לציין כי רוב הטיפולים האסתטיים מתאימים לנשים וגברים כאחד, למעט טיפולים מיוחדים כמו עיבוי ומילוי שפתיים מאחר וזהו טיפול הנפוץ רק בקרב הנשים. הגבר המודרני מודע למראהו, הוא רוצה לשמור על מרקם עורו וליהנות ממראה צעיר, מושך, אסתטי וזוהר. לאחר שגברים הבחינו כיצד הטיפולים הנפוצים מסייעים לבנות זוגם ולנשים בסביבתם, ולאור העובדה שסלבס מוכרים בעולם ובארץ החלו לעבור טיפולי אסתטיקה, החל טרנד הטיפולים אצל גברים.

טיפולי אסתטיקה הפכו בישראל לנורמה ולחלק משגרת החיים בקרב נשים וגברים בכל הגילים, ולרוב מתחילים בטיפולי ההזרקה להחלקת קמטים בגיל 30 או 40. חשוב לציין כי טיפולים אסתטיים שונים מהותית מניתוחי אסתטיקה, אלו פרוצדורות מהירות וזעיר פולשניות, הטיפולים מתבצעים במרפאה של הרופא המומחה או בקליניקה, והטיפולים מהירים ולרוב ניתן לחזור לשגרת החיים מיד לאחר סיום הביקור במרפאה.

טיפולים נפוצים בקרב נשים וגברים

הביקוש לטיפולים אסתטיים גובר משנה לשנה, הן בקרב נשים והן בקרב גברים. הטיפולים הפופולריים והמבוקשים ביותר הם עיצוב קו הלסת, עיצוב מחדש של עצמות הלחיים, תיקון ועיצוב האף ללא ניתוח, עיצוב שפתיים (טיפול מבוקש בקרב נשים), מילוי שקעים מתחת לעיניים, מילוי והחלקת קמטים באמצעות בוטוקס והזרקות של חומצה היאלורונית, טיפול בתופעת הזעת יתר לגברים, החלקת קמטים באזור הצוואר, הזרקת שומן עצמי להשבת אובדן נפח באזורים שונים בפנים, פילינג באמצעות לייזר, מתיחת פנים ללא ניתוח (חוטים), מזותרפיה, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפול בצלקות, הבהרת כתמים ועוד.

תעשיית טיפולי האסתטיקה מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, התחום ממשיך להתפתח במהירות והמחירים ממשיכים לרדת, לכן יותר גברים ונשים פונים לרופאים ועוברים טיפולים שונים לשיפור המראה. 

טיפולי אסתטיקה נפוצים בישראל הם טיפולים אסתטיים לפנים או לצוואר, כולל פרוצדורות כמו הזרקות חומצה היאלורונית, בוטוקס או שומן עצמי למילוי קמטים ולעיבוי ומילוי שפתיים.

מומלץ לבחור היטב את הרופא והמרפאה, במיוחד כיום כאשר יש מגוון רחב של אפשרויות היכן לעבור את הטיפול. כדי לבחור רופא מקצועי כדאי לקרוא מידע עליו, לבדוק מהו הניסיון שלו בתחום, וכמובן כדאי להשוות מחירים ושיטות.

למידע נוסף על טיפולים אסתטיים מבוקשים ופופולריים לנשים ולגברים לחצו כאן

מה היה לנו עד עכשיו

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל

הקנאביס והקמפיין: שיווק חכם בעולם הירוק

בעולם שבו שוק הקנאביס צומח ומתפתח בקצב מהיר, שיווק קנאביס הופך לתחום מרכזי בהשגת הצלחה עסקית. עם השנים, ענף זה התמודד עם אתגרים שונים, כולל הגבלות משפטיות וסטיגמות חברתיות. אך ככל שהקנאביס מתקבל יותר על הדעת כמוצר חוקי ומקובל, הזדמנויות חדשות נפתחות לשיווק קנביס בדרכים יצירתיות וחדשניות.

לקריאת המאמר »
גיל השלישי

כך תשמרו על אורח חיים בריא בשנות הזהב לחייכם

אין זה סוד שהזדקנות היא תהליך טבעי שכולנו נתקלים בו. בכל שנה שחולפת, הגוף שלנו עובר שינויים המחייבים אותנו להתאים את אורחות חיינו כדי לשמור על בריאות ואיכות חיים. עבור קשישים, ההתאמות הללו הופכות חיוניות עוד יותר, שכן שמירה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות חייהם בשנות הזהב שלהם.

לקריאת המאמר »
סרום

נלחמים בהשפעות הגיל עם מוצרי הטיפוח הנכונים

במרדף הוותיק אחר נעורים נצחיים, כולם מנסים למצוא את הדרך בה יהיה אפשר לעצור את ההזדקנות הטבעית, ולהיראות צעירים ויפים גם בגילאים מבוגרים. למרות שסם החיים עדיין לא התגלה, אין ספק שטיפוח העור המודרני של היום מעניק הגנה נהדרת נגד סימני ההזדקנות הנראים לעין. עם השימוש הנכון במוצרים וידע הקשורים למלחמה בהשפעות הגיל, כל אחד יכול ליהנות מתוצאות מעניינות בחן ובביטחון.

לקריאת המאמר »
בעיות עור

בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים למניעה וטיפול בהם

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, והוא משמש מחסום מגן מפני העולם החיצון. למרות תפקיד ההגנה שלו לגוף, העור גם רגיש למגוון מצבים שעלולים לגרום לאי נוחות ולהשפיע על המראה החיצוני וההרגשה הפנימית. מאקנה ועד פסוריאזיס, הבנת בעיות עור נפוצות והטיפולים המומלצים שלהן הכרחית לשמירה על עור בריא. במאמר זה, נחקור כמה בעיות עור נפוצות ונדון באסטרטגיות מניעה וטיפול יעילות.

לקריאת המאמר »