איפה עדיף לעשות השתלת שיער בישראל או באיסטנבול?

צילום freepik

היום מתברר ללא ספק שמחירי השתלות שיער בטורקיה הם זולים ואטרקטיביים יותר לגברים ישראלים שמחפשים השתלות שיער מעולות וזולות. כשמדברים על מחיר זול לא מדברים על איכות העבודה אלא על מחיר נוח בהרבה משום שיוקר המחיה בטורקיה יותר זול. כך, אפשר לקבל חבילה נהדרת שכוללת גם אירוח במלון חמישה כוכבים וטיפול השתלת שיער עם חופשת החלמה והסתגלות. על פי מגזין בי אסתטיק, המחירים כוללים הכל והישראלים חוזרים לטורקיה לפחות בגלל זה.

מה צריך לדעת על השתלת שיער?

יש היום כמה טכניקות להשתלת שיער וכולן מתבססות על כך שלוקחים שיער מאזור שופע צמיחת שיער בגוף ומעבירים את הזקיקים להשתלה בקרקפת. הבעיה היחידה שהייתה עם שיטות מסוימות היא שהן גרמו להצטלקויות ולזמן החלמה ממושך, וברגע שהצליחו להמציא שיטות מתוחכמות וטובות יותר להשתלה כזאת הן הפכו לפופולריות. היום משתמשים בהן כמה רופאי עור בטורקיה ולכן הם זוכים לאהדה ולביקורים רבים של גברים ישראלים שלא מוכנים לוותר על השיפור במראה שלהם.

השתלות לא רק לגברים

נכון שבעיקר גברים זקוקים לכך אבל מתברר שנשים רבות שסובלות מדלילות ומנשירת שיער שגורמות להתקרחויות לא אסתטיות מגיעות לטורקיה על מנת ליהנות מאותן שיטות מתקדמות, בעיקר שיטת FUE. יש רופאים מומחים שמצליחים לעשות זאת גם למי שרוצה שיער שנראה שונה כמו תלתלים או חלק ואפילו שיער עדין יותר ולא גס. הכל אפשרי כשמגיעים לרופא הנכון שגם מציג הוכחות לעבודות איכותיות שלו. אפשר לומר שהרופאים האלה נהנים מאוד להציע את המומחיות שלהם והם גאים בכל מטופל שנראה מצוין לאחר השתלה שלהם.

להרשות לעצמכם חופשה עם השתלת שיער

היתרון הגדול ביותר שטורקיה מציעה לאנשים רבים הוא העובדה שאתם יכולים לנסוע לחופשה נעימה ולחזור אחרים, בעלי שיער שופע ומראה שמגביר את הביטחון העצמי. זהו פרגון עצמי שכדאי לכל אחד לאמץ ולהרשות לעצמו, במיוחד כשלנים בתנאי פאר וזוכים לשירות לקוחות מצטיין ואדיב, כמיטב מסורת האירוח הטורקית. זה הזמן לנסוע לשם ולחזור עם מראה טבעי. זה הרבה יותר נוח מאשר להסתגר בבית לאחר ההשתלה מבלי שתוכלו לצאת ממנו.